
Abonnementsløsning til Business Central
Kom i gang allerede i dag
I en verden hvor mere og mere bliver solgt på abonnement i stedet for som enkeltstående salg, er det en stigende tidskrævende opgave at holde styr på alle kundernes forskellige abonnementer. Vi har derfor udviklet en abonnementsløsning, som nemt og overskueligt hjælper jer med at holde styr på dette.
Målgruppe
Virksomheder med Business Central eller Dynamics NAV* som har behov for nem og overskuelig abonnementsstyring.
*Dynamics NAV skal dog først opgraderes til Business Central før I kan få adgang til abonnementsløsningen.
Fordele
- I får overblik over jeres abonnementer
- I automatiser jeres opkrævninger
- I sparer tid i hverdagen
- I kan nemt gruppere jeres abonnementer med abonnementsgrupper
Implementering
1. Installation af vores ”Abonnementsløsning til Business Central” udvidelse (også kaldet extension eller App)
2. Opsætning af abonnementsnummerserie og -grupper for ét regnskab
3. Igangsætning og undervisning
4. Go Live
Der er afsat 4 timer til hele implementeringen (inkl. igangsætning og undervisning).
Relevante udvidelser
- Continias Collection Management – evt. med MobilePay integration
- Opsætning i flere regnskaber
Vil du vide mere?
Mette Barsøe Larsen
Salgschef
+45 41 87 94 80
mbl@consit.dk
