
Veje- og kontrolapplikation til Weighing Solution 365
Vores mobile veje- og kontrolapp er en avanceret app, hvor både indhold og menustruktur gør det muligt at sætte appen op til mange forskellige typer brug.
Veje- og kontrolappen kan anvendes i gummigeder til at registrere vejninger fra gummigedens grab (forudsætter vægtindikator på grabben).
Appen kan også anvendes af medarbejdere ude på pladsen til kontrol af vejninger og eventuel ændring af varenummer på vejeordren samt til godkendelse, før der sker en udvejning.
En app til mobil og tablet
Alt, hvad du behøver for at afvikle vores mobile vejeapp, er blot en mobil eller tablet. Vejeappen bliver installeret med et ikon, så det er hurtigt at trykke appen frem på din skærm, og så er du egentlig i gang.
Sammen med nogle af vores kunder har vi udvalgt en tabletmodel, som kan fås til simkort og til en ganske fornuftig pris.
Vi har et monteringssæt til gummigeder, så tabletten er nem at betjene. Det vil også være muligt at tilkøbe bonprinter, som kan tilkobles via Bluetooth. Dermed får du mulighed for at udskrive vejekvitteringer til dine kunder.
Funktionalitet i den mobile vejeapp
I appen er der mulighed for opslag i kunder, sager og materialer/varer, som dine vejedata kan knyttes sammen med. Du kan registrere registreringsnummer, chaufførnavn, rekvisitionsnummer og bemærkninger. Selve vægten kan også blive indtastet, ligesom der kan laves en automatisk indlæsning.
På deponier er der ofte behov for kontrol af de indvejede materialer, og her er det muligt at dele information med medarbejderne på pladsen vedr. hvilke indvejninger der skal kontrolleres. Og er der sket en forkert registrering, kan medarbejderen også nemt omklassificere vejningen.
Eget vejeprogram med vejekvittering pr. mail samt råstof-, afgift- og læssegebyr
Vores vejeapp kan integreres til din virksomheds ERP-løsning, så data synkroniseres mellem salgsordrer og den mobile vejedata. Appen kan i forbindelse med, at kunderne selv skal klare registrering af data manuelt i deres ERP-system, forenkle både papir- og forretningsgangene markant og derved spare dig masser af tid.
Du kan også vælge at bruge appens eget vejeprogram, hvor du får mulighed for at oprette kunder, sager, varer m.m. og trække alle vejedata ud i et regneark til brug i forbindelse med fakturering – såfremt du ikke ønsker at anvende vejeprogrammets eget salgs- eller økonomistyring. Der er også mulighed for at oprette mailadresser på fx kunder og transportører, som derved automatisk kan modtage vejekvitteringer pr. mail.
Vil du vide mere?
Troels Vahl-Møller
Salgschef
+45 22 88 32 99
tvm@consit.dk
