to kvinder og en mand foran en computerskærm

MultiMark 365 implementeringspakke

En CRM-løsning designet til detail leverandører

MultiMark 365 er et klassisk CRM-system, der sikrer et standardiseret og velorganiseret salgsarbejde, og som giver det fulde overblik over alle jeres salgsaktiviteter i en applikation i skyen, bygget oven på Microsoft Dynamics CRM-platformen.

Derudover er MultiMark 365 branchespecifik og udviklet til at løse lige præcis de udfordringer, som jeres salgsstyrke har, når I f.eks. arbejder med kampagner, indsamler markedsspørgsmål og planlægger kundebesøg.

Med MultiMark 365 får I et styringsværktøj, der hjælper med:

  • Forankring af strategien
  • Øget salgseffektivitet
  • Målbare resultater
  • Rapportering

Målgruppe

Leverandører til detailbranchen, der arbejder med Food, Beverage eller Non Food.

Hovedfunktionalitet

Vi har defineret en implementeringspakke, som gør, at I nemt og hurtigt kan komme i gang med MultiMark 365, der giver jer en udvidet mulighed for at styre relationerne mellem grossister, kæder og butikker samt oprette og vedligeholde grossist- og kædesortimentet.

Med MultiMark 365 kan I maksimere udbyttet af alle de kontaktpunkter, som I har med jeres kunder, samt styre og opbygge relationer, der skaber og udvikler loyale og langvarige kundeforhold.

Eksempler på funktionalitet:

  • Opdateret kundekort og kontakter
  • Nyeste produktspecifikationer
  • Klargjort til ordre import/eksport
  • Udlån af udstyr
  • Prislister og rabatter
  • Planlægningskalender
  • Spørgeskemaer
  • Merchandise ordrer

Proces og tidsplan

Vi anbefaler, at det bliver en proces på 6–12 uger, hvor alle relevante i organisationen er klar, når processen går i gang. Det er vigtigt, at der er en beslutningstager fra jer med i processen.

Hvordan gør vi

​1  Vi starter med en indledende forventningsafstemning, inden vi laver den endelige aftale

2  Gennemgang af jeres kundehåndtering

3  Aftale hvilke data der skal indlæses, og i hvilket format data skal være

4  Gennemgang med sælgerne om, hvordan MultiMark 365 skal understøtte deres dagligdag

5  Indlæsning og konfiguration

6  Introduktion - overordnet gennemgang af løsningen for brugerne

7  Opsætning af data

8  Opsætning af integrationer, som måtte være tilføjet under punkt 1

9  Undervisning 

10  Go-Live

Relevante tillægsprodukter

Nogle af de typiske tilvalg er:

personer sætter brikker sammer

 

Vil du vide mere?

Jan Finn Andersen
Business Development Manager
+45 70 20 20 69
Jan@consit.dk

Jan